Galerija dogodkov TIC-a Hrastnik

1. Nogometna igra v naravi (2018)
Natisni

V soboto, 15. septembra 2018, smo v Gorah organizirali prvi rekreacijski dogodek v sklopu izvajanja projekta TIC Hrastnik. Nogometna igra je potekala več kot dve uri. Čestitke tudi nagrajencem nagradnega žrebanja!

2. Spust po reki Savi (2018)

V četrtek, 20. septembra 2018, smo organizirali drugi rekreacijski dogodek v sklopu izvajanja projekta TIC Hrastnik. Vreme nam je več kot služilo. Čestitke tudi nagrajencem nagradnega žrebanja!

• več fotografij na >> klik <<

3. Kulturni dogodek s Prosvetnim društvom Čeče-Hrastnik na Kumu (2018)
Natisni

V nedeljo, 23. septembra smo ob 12. uri organizirali ogled humoristične igre našega lokalnega Prosvetnega društva Čeče-Hrastnik. Igra se je navezovala na vsakdanje knapovsko življenje v naših krajih. Predstavili smo tudi Naturo 2000 ter njene značilnosti v teh krajih, saj je Krajinski park Kum eno izmed območij v Sloveniji, kjer najdemo ogrožene ali redke vrste živalstva in rastlinstva. Naša ciljna skupina so bili predvsem Društvo psoriatikov iz Trbovelj. Povabili pa smo tudi vse preostale obiskovalce planinskega doma. Sledila je pogostitev. Čestitke vsem nagrajencem tudi tokrat!

• Več fotografij na >> klik <<

4. Uradna otvoritev Turistično informacijskega centra Hrastnik (2018)
Natisni

V sredo, 26. septembra, smo uradno otvorili naš TIC Hrastnik. Luč sveta so prvič ugledali novi letaki in brošure Hrastnika, prav tako pa smo otvorili našo novo spletno stran. Na koncu smo goste popeljali po zbirkah našega Muzeja Hrastnik. Po prireditvi smo se še podružili in pogostili. Hvala vsem prisotnim!

• Več fotografij na >> klik <<

5. Kulturni dogodek s Prosvetnim društvom Čeče-Hrastnik v Podkraju (2018)
Natisni

V četrtek, 27. septembra, smo ob 17. uri organizirali ogled humoristične igre našega lokalnega Prosvetnega društva Čeče-Hrastnik. Igra se je navezovala na vsakdanje knapovsko življenje v naših krajih. Naša ciljna skupina so bili predvsem upokojenci in invalidi (društvo osteoporoze, diabetiki, ...). Povabili pa smo tudi vse preostale obiskovalce doma in okolice. Sledila je pogostitev. Čestitke vsem nagrajencem tudi tokrat!

• Več fotografij na >> klik <<

6. Kulturni dogodek s Prosvetnim društvom Čeče-Hrastnik v Zagorju (2018)
Natisni

V petek, 28. septembra, smo ob 17. uri organizirali ogled humoristične igre našega lokalnega Prosvetnega društva Čeče-Hrastnik. Igra se je navezovala na vsakdanje knapovsko življenje v naših krajih. Naša ciljna skupina so bili predvsem mladi od 15 do 29 let. Povabili pa smo tudi vse preostale obiskovalce doma in okolice. Sledila je pogostitev. Čestitke vsem nagrajencem tudi tokrat!

7. Funšterc - festival stekla in zasavske kulinarike (2018)

Prejmite ogromno zahvalo za udeležbo ter sodelovanje še od enega organizatorja festivala Funšterc - Turistično informacijskega centra Hrastnik (VisitHrastnik). Mi smo zelo uživali. Upamo, da tudi vi! Se vidimo drugo leto. (v sodelovanju z Zmajeva luknja in Steklarna Hrastnik)

Več fotografij najdete v albumu na naši Facebook strani: >> klik <<

8. 15. tradicionalni pohod Po Sovretovi poti (2018)

Od blizu in daleč smo se 6. oktobra udeležili

15. Sovretovega pohoda.

Turistično informacijski center Hrastnik je v domu krajevne skupnosti v Šavni Peči predstavljal zgodovino omenjene vasi.

Fotografije lahko najdete v albumu na našem Facebook profilu: >> klik <<

9. Občina Hrastnik - okno v svet (2019)

Dogodek (>> klik <<) v sklopu kampanje

EU projekt, moj projekt 2019

v Hrastniku je uspel. Hvala vsem, ki ste na kakršen koli način prisostvovali. Bil je poln, a čudovit dan!

Organizatorji: TIC Hrastnik, KRC Hrastnik, Steklarna Hrastnik, Občina Hrastnik in Partnerstvo Las Zasavje

Več fotografij lahko najdete v galeriji na naši Facebook strani: >> klik <<

10. Hrastkov festival (2019)

V soboto, 8. junija 2019, se je v športnem parku v Hrastniku odvijal

Hrastkov festival

namenjen predvsem otrokom, najmlajšim, tistim malce starejšim in otrokom po srcu.

Več fotografij lahko najdete v albumu na naši Facebook strani: >> klik <<

11. Kulturni dogodek s Prosvetnim društvom Čeče-Hrastnik v Podkraju (2019)
Natisni

V petek, 21. junija 2019, smo ob 18. uri organizirali ogled humoristične igre našega lokalnega Prosvetnega društva Čeče-Hrastnik. Igra se je navezovala na vsakdanje življenje v naših krajih. Tokrat je društvo na humorističen način predstavilo življenje peric. Naša ciljna skupina so bili predvsem upokojenci in invalidi (društvo osteoporoze, diabetiki, ...). Povabili pa smo tudi vse preostale obiskovalce doma in okolice. Med drugim nas je obiskal še podžupan Hrastnika, g. Božo Majcen. Sledila je pogostitev. Čestitke vsem nagrajencem tudi tokrat!

Foto: TIC Hrastnik in Branko Klančar

Več fotografij lahko najdete v albumu na naši Facebook strani: >> klik <<

12. Kulturni dogodek s Prosvetnim društvom Čeče-Hrastnik na Kumu (2019)
Natisni

V nedeljo, 23. junija 2019, smo ob 11. uri organizirali ogled humoristične igre našega lokalnega Prosvetnega društva Čeče-Hrastnik. Igra se je navezovala na vsakdanje življenje v naših krajih. Društvo je se je tokrat osredotočilo na življenje peric v starih časih. Predstavili smo tudi Naturo 2000 ter njene značilnosti v teh krajih, saj je Krajinski park Kum eno izmed območij v Sloveniji, kjer najdemo ogrožene ali redke vrste živalstva in rastlinstva. Naša ciljna skupina so bili predvsem Društvo psoriatikov iz Trbovelj. Povabili pa smo tudi vse preostale obiskovalce planinskega doma. Sledila je pogostitev. Čestitke vsem nagrajencem tudi tokrat!

Foto: TIC Hrastnik

Več fotografij lahko najdete na naši Facebook strani: >> klik <<

13. Plezamo v višave (2019)
Natisni

V torek, 25. junija 2019, smo organizirali prvi letošnji rekreacijski dogodek v sklopu izvajanja projekta TIC Hrastnik. Za strokovno vodstvo je poskrbel Alpinistični odsek Špaltna, za kar se jim najlepše zahvaljujemo. Vreme nam je več kot služilo. Čestitke tudi nagrajencem nagradnega žrebanja!

Foto: Branko Klančar, TIC Hrastnik

Več fotografij lahko najdete na naši Facebook strani: >> klik <<

14. Funšterc - festival stekla in zasavske kulinarike (2019)

Več fotografij najdete v albumu na naši Facebook strani: >> klik <<

15. Igre brez meja (2019)
Natisni

V petek, 20. septembra 2019, smo organizirali drugi letošnji rekreacijski dogodek v sklopu izvajanja projekta TIC Hrastnik. Vreme nam je več kot služilo. Pri nadziranju posameznih točk nam je pomagalo tudi društvo Ples za stres (najlepša hvala prostovoljkam). Po koncu smo pekli krumpantoč (najlepša hvala Turističnemu društvu Hrastnik) in poslušali letošnjega zmagovalca Slovenske note Denisa Trapa, ki nam je z veseljem zapel nekaj prečudovitih priredb pesmi.

Foto: KRC Hrastnik

Več fotografij lahko najdete na naši spletni strani: >> klik <<

16. 16. tradicionalni pohod Po Sovretovi poti (2019)
Natisni

Kulturno rekreacijski center Hrastnik je v sodelovanju s Turistično informacijskim centrom Hrastnik, Turističnim društvom Hrastnik, Knjižnico Antona Sovreta Hrastnik, Občino Hrastnik in Planinskim društvom Dol pri Hrastniku 5. oktobra 2019 organiziral že

16. tradicionalni pohod Po Sovretovi poti.

Foto: TIC Hrastnik in Branko Klančar

Več fotografij najdete v albumu na naši Facebook strani: >> klik <<

17. Kulturni dogodek s Prosvetnim društvom Čeče-Hrastnik v Zagorju (2019)
Natisni

V torek, 12. novembra 2019, smo ob 13. uri organizirali ogled humoristične igre našega lokalnega Prosvetnega društva Čeče-Hrastnik. Igra se je navezovala na vsakdanje življenje v naših krajih. Društvo se je tokrat osredotočilo na življenje peric v starih časih. Naša ciljna skupina so bili predvsem mladi od 15. do 29. leta. Obiskovalce smo pogostili, na koncu pa izžrebali še tri nagrajence. Čestitke vsem tudi tokrat!

Foto: TIC Hrastnik

Več fotografij lahko najdete na naši Facebook strani: >> klik <<

18. Občina Hrastnik - Okno v podeželje (2020)

Dogodek (>> klik <<) v sklopu kampanje

Dnevi odprtih vrat slovenskih kmetij in podeželskih projektov

Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano

v Hrastniku je uspel.

Hvala vsem, ki ste na kakršen koli način prisostvovali. Bil je čudovit dan!

V soboto, 29. avgusta 2020, se je na tržnici Hrastnik oz. pred TIC-em Hrastnik odvijal dogodek po imenom Občina Hrastnik...

Posted by VisitHrastnik on Monday, August 31, 2020

Organizatorja: TIC Hrastnik, KRC Hrastnik

19. Odkrijmo hrastniške poti (2020)
Natisni

V soboto, 5. septembra 2020, smo organizirali prvi letošnji rekreacijski dogodek v sklopu izvajanja projekta TIC Hrastnik. Vreme je bilo čudovito, kar je pohod naredilo še lepšega. Odpravili smo se izpred novih prostorov Turistično informacijskega centra Hrastnik, nadaljevali pot čez Novi log, Prapretno in se usmerili proti Dragi. Tu nam je lokalni župnik, g. Franc Ornik, predstavil zgodovino in napredek ene izmed naših najstarejših cerkva, cerkve Matere božje. Nato smo pot zaokrožili še preko Račkovega in Galetovega do Zadružnega doma v Prapretnem, kjer smo pomalicali.

Organizator: TIC Hrastnik

Posted by VisitHrastnik on Monday, September 7, 2020

20. 17. tradicionalni pohod Po Sovretovi poti (2020)
Natisni

Kulturno rekreacijski center Hrastnik je v sodelovanju s Turistično informacijskim centrom Hrastnik, Turističnim društvom Hrastnik, Knjižnico Antona Sovreta Hrastnik, Občino Hrastnik, Planinskim društvom Dol pri Hrastniku, Rdečim križem Hrastnik ter krajevnima skupnostima Šavna Peč-Krnice in Kovk 3. oktobra 2020 organiziral že

17. tradicionalni pohod Po Sovretovi poti.

Danes, 3. oktobra, se je zgodil tudi 17. Sovretov pohod v Šavno peč v spomin na našega velikega filologa Antona Sovreta....

Posted by Branko Klančar on Saturday, October 3, 2020

21. Kulturni dogodek s Prosvetnim društvom Čeče-Hrastnik v Hrastniku (2020)
Natisni

Glede na letošnjo situacijo s Covid-19 in spreminjajočimi se ukrepi smo letošnjo prireditev izvedli na poseben način. Dom starejših Hrastnik je v letu 2020 preživljal težke čase, zato smo se odločili, da jim dneve poskušamo vsaj malce popestriti. Ker druženja niso dovoljena, smo letošnjo humoristično igro predvajali na DVD posnetku. Njihova delovna terapevtka, ga. Andreja Kurbus, se je potrudila in posameznikom po domu omogočila približno pol ure smeha in zabave.

Kulturni dogodek je v Hrastniku drugače namenjen starejšim osebam, upokojencem, diabetikom, invalidom, ... in se izvaja v ali v okolici doma v KS Podkraj.

Jasmina Janjič s TIC Hrastnik nam je ta teden prijazno posodila dvd s posnetkom skeča "Knapuska colnga", v izvedbi...

Posted by Dom starejših Hrastnik on Friday, October 9, 2020

22. Kulturni dogodek s Prosvetnim društvom Čeče-Hrastnik v Trbovljah (2020)
Natisni

Glede na situacijo s Covid-19 in spreminjajočimi se ukrepi smo letošnjo prireditev izvedli na poseben način. Dokler so še bila dovoljena druženja v manjših skupinah smo članom omogočili približno pol ure smeha in zabave v njihovih novih prostorih v centru Trbovelj.

Kulturni dogodek se v Trbovljah v originalni različici izvaja v okolici Planinskega doma na Kumu ali v njem in je namenjen trboveljski podružnici  Društva psoriatikov Slovenije.

23. Rekreativni dogodek - COVID varianta - Razgibajmo karantenske mišice (2020)
Natisni

Rekreativni dogodek, ki se v osnovi izvaja na neki turistični lokaciji v Hrastniku in je namenjen komur koli, se tokrat ni dalo izvesti v določeni obliki. Prvotno planiran rekreacijski dogodek na terenu smo bili primorani odpovedati zaradi spremembe ukrepov s strani vlade.

Zato smo se po nasvet in pomoč obrnili na Dom starejših Hrastnik. V sklopu njihovega javnega zavoda namreč deluje tudi strokovnjakinja na področju rekreacije. Darinka Kosem, diplomirana fizioterapevtka, je na našo prošnjo pripravila navodila za nekaj vaj, ki lahko pomagajo vsakemu izmed nas. V tem času nas veliko dela samo za računalnikom, otroci pa se prav tako preko tehnologije v sedečem položaju šolajo doma. Posledično lahko pride do bolečin v vratu, rokah, nogah, hrbtu, ... Vaje so bile prilagojene za otroke in odrasle.

Kot dodatek, je nekaj vaj posnel tudi Dom starejših Hrastnik, ki je z veseljem dodal svoj del našemu rekreativnem dogodku in na takšen način predstavil še vaje, ki so prilagojene za starejše.

24. Kulturni dogodek s Prosvetnim društvom Čeče-Hrastnik v Zagorju (2020)
Natisni

Kulturni dogodek, ki se v osnovi izvaja v Zagorju in je namenjen mladim od 15. do 29. leta starosti, se tokrat na omenjeni lokaciji in v določeni obliki ni dalo izvesti.

Glede na spreminjajoče ukrepe tekom leta 2020 (COVID-19) smo bili primorani prilagoditi izvajanje naših dogodkov. Ker so bila druženja znižana krepko na minimum, kar nam je onemogočalo doseganje minimalne prisotnosti, smo najprej prosili Prosvetno društvo Čeče Hrastnik, da nam pripravi njihovo humoristično igro na posnetku.

Tokrat smo se osredotočili na dejansko skupino ljudi, katerim je bil dogodek namenjen. Kontaktirali smo Gimnazijo in ekonomsko srednjo šolo Trbovlje in jim ponudili dogodek izveden preko Zooma. Njihova učiteljica slovenskega jezika je bila mnenja, da našo igro lahko vklopi v učni načrt, saj so ravno v tistem času predelovali slovenska narečja in naglase. Na takšen način so lahko izkusili uporabo našega zasavskega narečja v praksi.

** v skladu s pravili GDPR fotografij tega dogodka ni **

STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.